準備移民進入尾聲。。。

佢哋雖然唔食飯,但中間好似食好多零食,又攞盒cereal 充饑。

我有個亞洲同事就自己一個人在無人的飯堂叮飯,如果剛巧碰上我食杯麵會同佢一齊食,吹下水。

聽講食飯時間都有俾人工?所以啲人就快快食?唔知真定假

我都有D咁朋友,重target d 正夫學校,話個仔5適合IB,話自己會教得好,真心5明,大D朋輩同學校影響力係好大

我都打算一家移民Brisbane, 打算target 校區,都有諗過教育既問題,不過真心如果單純為讀書就去英國。好奇問下Brisbane 既學校比Sydney Melbourne廿差左d口咩呢?

Good private schools are more expensive than HK international schools.

So-called quite good private schools are actually accepting students who can pay the fee. Some students are so so …

Another problem is teachers. There is a shortage of teachers and schools find it hard to keep good teachers.

1個讚

My daughter used to study in an IB IS in HK. Honestly I find the curriculum much better than the Australian one.
As for students, as expected, HK students are more disciplined and goal oriented, performing way better.

1個讚

If you watch Australian news, there is a shortage of teachers in Sydney and Brisbane.

My kids too, they have been studying in IB IS in hk, however the quality has dropped a lot due to relocation of teachers as well in hk. It makes me worried about they are indeed studying in a fake IB IS school here, esp when the time they go for the IB exam. So we decide to go.

1個讚

未必關事,
我呢行係fixed working time,冇得早放,同埋一定會OT。

後尾再觀察,有兩三成會食lunch。

有一日上總部上training,
好好招呼,有morning tea同lunch。

可能咁啱遇著堆唔食嘢嘅同事:sweat_smile:

1個讚

呢樣真,我小朋友之前香港讀國際學校,compare 星洲既國際學校,師資環境都好左,特別係high school, 老師既經驗比香港老師好,亦有部分老師係由香港轉左去星洲。
當然星洲亦有星洲問題,生活費升得勁,啲老師都有啲準備走。
不過,我都打算小朋友下年去澳洲謮大學,留得到就順便移民,唔得就返星洲。
近期都有星洲港人移英澳,我仲要揾錢,所以繼續留星。

1個讚

大家係Brisbane 讀書既小朋友讀得開唔開心?

開心啩(雖然小朋友喺GC)… 作為家長唔使幫小朋友做勞作已經好好

日日喺Brisbane返工太忙,冇乜理過小朋友開唔開心添⋯⋯

終於終於終於都ship走啲家當掉過去俾澳洲嘅老公,希望係我到之前啲家當到先,咁我同細路去到落地冇咁呢hae!

PS:執家當簡直來回地獄又折返人間

3個讚

我果個比較喜歡香港(IB IS)

呢度啲讀書氣氛一般,又可能佢不太喜歡sports

小心老公會借題發揮話你乜都唔做又冇執嘢冇貢獻云云…

我都受唔少

身邊都唔少人揀澳洲

最近天氣凍左好多,終於見到同事們食lunch,巧感動~
我都唔客氣甘光明正大食lunch啦~
同英國可能差唔多,D人食完三文治熱湯就繼續做野,唔會放足一個鐘頭lunch break,可能大家都想減少OT。

2個讚

樓主自己update post, 最後階段,交吉層樓,過多兩個月就會去到南半球。衝完晒啲硬件嘢(shipping,同細路退學,買嘢etc),而家啲驚,同亂諗期開始出現,我地呢啲猛車邊移民嘅家庭,做女人好難唔驚恐亂諗。但同朋友講又會被誤會放負系列。so…

4個讚

特別係本身係working mum但過到黎要全職一打2或者3, 一家幾口靠一個出去返工養家的, 都大壓力。

2個讚

係全職工作重要做全職 mum :joy:

1個讚

Yes ar, 咪就係